Elimizde Kalmadı - Tanıtım



Esenlikler!
Geri dönüyorum, bir "DUR!" tabelasıyla birlikte.
Instagram' da paylaştığım Bizim Tek Evimiz dizisine devam edecektim ama bir değişikliğe karar verdim. Bizim Tek Evimiz dizisini tam olarak bitirmiyorum. İsim değişlikliği gibi bir şey. Yeni başladığım dizinin adı: Elimizde Kalmadı. Bu yeni diziyi çoklu ortamda paylaşacağım: Instagram, Facebook, WhatsApp, blog. Belki gelecekte başka ortamlar da eklenir bu listeye.

Düşünmeden kullandığımız kaynaklar suyunu çekiyor. Düşünmeden attığımız atıklar denizlerde adalar oluşturuyor. Denizler yükseliyor ve birçok kent sular altında kalacak. Küresel bir iklim değişikliği var. İsraf etmeye biraz daha devam edersek ne israf edilebilir kaynak kalacak ne de israf edebilecek yaşam biçimi.

Bu ve benzeri sebeplerle "DUR!" tabelası koydum. İsraf etmeyi durdurmamız, doğayı talan etmeyi durdurmamız, diğer yaşam biçimlerine saygı duymamız ve neslimizin tükenmesi tehlikesini göz önünde bulundurmamız gerektiğini unutmamamız için bu "DUR!" tabelasını her hafta pazar günü görmemiz gerektiğini düşünüyorum.

Yorumlar